کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

کیان گل خندون مامان و باباش

کشو نوردی....!!!

1392/10/25 17:00
نویسنده : مامان سیما
427 بازدید
اشتراک گذاری

وای وای وای........تعجبتعجب

کارای خطرناک جدید...تعجبتعجبتعجب

گلپسرم امروز خونه ی مامانی اعظم هر چی صدات کردم جوابی نشنیدم.پس

طبق تجربیات مامانای دیگه که هروقت صدای کوچولوتو نشنیدی مطمئن باش که داره

خرابکاری میکنه دنبالت توی اشپزخونه گشتم

واین صحنه ای بود که باهاش مواجه شدم

آخ تعجب تعجب تعجبآخآخ

بله شما توی کشوی آشپزخونه جا خوش کرده بودی و بسیار هم از وضعیتت

راضی و خوشحال بودی...

تا من و دیدی دستگیره کشوی بالایی رو گرفتی و خودت رو روی ریل کشو سر دادی و

عقب جلو شدی و قاه قاه خندیدی!!!

منم که از تعجب شاخ دراورده بودم بابا مجید و مامانی اعظم رو صدا کردم

تا اونا هم شاهکاره جدیدت رو ببینن.

این حرکت جدیدت دیگه هم خیلی  شجاعانه بود و هم خیلی خطرناک.

حالا دیگه مطمئن شدم که اصلا نباید ازت غافل شد..

تو همون کوچولوی آروم دیروزی که امروز ما رو با شیطنت های شیرینت غرق شادی بزرگ

اما آغشته به چاشنی ترس میکنی...

دوستت دارم

ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهبد كوچولو
5 بهمن 92 9:20
اي پسر شيطون اون تو رفتي چيكار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چقدر هم راضيه ؟؟!!!
مامان سیما
پاسخ
خالش کلی هم کیف میکنه...