کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

کیان گل خندون مامان و باباش

بهار 1399

1399/1/29 17:30
نویسنده : مامان سیما
182 بازدید
اشتراک گذاری

کیان قشنگم دردونه ی مامان سلام

گل پسر شیرین زبونم

جوجه ی کلاس اولی من

دیگه داری یواش یواش مرد میشی و من چ خوشبختم ک هر لحظه کنارت هستم و این ثانیه ها رو تک ب تک لمس میکنم

خوشحالم ک خوشحالی

خوشحالم ک دیگه باسواد شدی و سعی میکنی اسم هرچیزی رو بخونی و با دقت برام توضیح بدی

خوشحالم ک مثل بابا جیدا عاشق کوه و ورزشی

امیدوارم ک تا اخر عمر بابات بهترین و محکم ترین و قابل اعتماد ترین دوستت بمونه

گل پسرم کوتاهی مامان رو ببخش اما اینروزا مشغله کار وزندگی ب حدی زیاده ک فرصت ب کارای دیگه نمیرسه

اومدم اینجا برات بنویسم ک دوماهی میشه ب خاطر شیوع ی بیماری ترسناک ب اسم کرونا مدرسه ها تعطیل شده و ما خونه نشین شدیم

اینروزا باهم درس یاد میگیریم

باهم مشق مینویسیم

باهم نقاشی میکنیم

وخلاصه اینکه همش توی خونه مشغولیم

امیدوارم اینروزای بد و پر از استرس زودتر برن و ما دوباره مزه خوب و شیرین ارامش وازادی رو حس کنیم اگرچه ک وقتی تو این نامه ها رو بخونی دیگه واسه

خودت مردی شدی و شاید ب این روزامون بخندی

قلب شیرینم دوستت دارم

پسندها (1)

نظرات (0)