کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

کیان گل خندون مامان و باباش

اولین سخن

1391/9/7 11:30
نویسنده : مامان سیما
225 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه ی مامان و باباااااااااااا.گل پسر شیطون و قشنگم امروز بلاخره من و تو یکی از اعضای نی نی وبلاگ شدیم و این شد شروع ما با یه دنیا حرف و دوست جدید...کوچولوی مهربون مامان امروز 35 هفته و 4 روزته.این یعنی مامانی به زودی زود روی ماهت و میبینه و همه ی انتظارهایی که این روزا واقعا بیشتر از ضرفیت من شده به پایان میرسه..........مامی قشنگم من و بابایی بعد از کلی تلاش اسم نازتو انتخاب کردیم.امیدوارم توام مثل ما از این انتخاب راضی باشی و خوشحال.تو دیگه الان (کیان کوچولوی)مایی.مامانی کیان یعنی بزرگ.واین یعنی تو بزرگترین ارزوی مایی.دوست دارمممممممممممم بی چون و چرا تا بی نهایت...........ماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سارا
8 آذر 91 10:34
سلام خانومی ، اول بهتون تبریگ می گم بخاطر وجود یه فرشته ناز که به زودی قدم به زندگیتون می زاره مخصوصاً که اسم این فرشته آقا کیانه ( هم اسم فرشته کوچولوی من )
تبریک دوم بخاطر حضورتون در وبلاگ نی نی ها

سلامممممممممممم مامان سارای عزیز.متشکرم از لطفی که به من وکیان دارین.ایشالا که شما و کیان کوچولو هم همیشه شاد و خوشحال باشین