کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

کیان گل خندون مامان و باباش

بدون عنوان

1392/2/14 22:41
نویسنده : مامان سیما
215 بازدید
اشتراک گذاری

کیانم

نازنینممم

           قسم بر درد زیبایی که از میلاد تو در جسمم و درجانم بپیچد

           قسم بر ناله های روشنی که شهد جانت را درین کامم بریزد.

           قسم بر تو قسم بر من قسم بر او که مادر بودنم را با وجودت بال و پر داد

           قسم بر حرمت شامی که نطفه ات بر تن و جانم شرر داد.

           نمی خواهم به حکم مادر بودنم در بند من باشی

           همی خواهم شبی.روزی. دمی فرزند من باشی.

           به حرم عهد و پیمانی که با تو در نهان بندم

           به تو سوگند.فرزندم به عهدم من که پابندم.

           تو آزادی.رهایی.از همان روزی که می آیی

           نمی خواهم فداگردی.فناگردی در این عشق اهورایی.

           تو را من رهنماییم.یاورم.همراه شب هایت

           مرا مرهم بدان.آرامشی در اوج غم هایت.

           کنارت تا ابد می مانم و تو آزاد می مانی

           و می دانم تو هم یک روز احساس مرا دانی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهبد كوچولو
15 اردیبهشت 92 8:47
سلام . شعر بسيار زيبايي بود . 2 بار خوندمش چون كيف كردم


بوسسسسسسسسسسس