کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

کیان گل خندون مامان و باباش

اترین کوچولو و بند انگشتیش

1391/9/11 8:51
نویسنده : مامان سیما
311 بازدید
اشتراک گذاری

کیان مامان سلاممممممممممم.صبح روز شنبت بخیر پسرم.خوبی گل مامان

پسر قشنگم من و تو و بابایی دیشب بازم مهمون بودیم اما این بار خونه عمو علی بزرگترین داداش بابا مجید.جوجه ی مامان شما یه دختر عموی ناز و خوش زبون به اسم اترین داری که از وقتی اندازه یه نقطه بودی اسمتو بندانگشتی گذاشته و حالا هم که دیگه بزرگ شدی و اسمتم معلوم شده با اصرار تمام همچنان به این اسم میشناستت .صدات میکنه و به همه هم یاد اور میکنه که به زبون خودش تو بندر انگشتی ماییخنده.این اترین کوچولوی خوش زبون الان حدودا 4 سالش وهمبازی خوبی واست میشه ایشالا............... .دیروز تلویزیون داشت راجع به تیم ملوان بندر انزلی حرف میزد که اترین کوچولو اومد و گفت سیما جون اقاهه داره اشتباهی میگه اخه این که بندر انزلی نیست بندر انگشتیه.قهقههقهقهه.......مامانی ما همگی کلی خندیدیم امیدوارم وقتی توام اینو میخونی برات جالب باشههوراهورا.پسرم خیلی خیلی خیلی دوستت دارم.ماچبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کیان
11 آذر 91 12:03
ای جووووووووووووووونم یه کیان دیگهههه
انشاالله به سلامتی کیان نازتو در آغوش بگیری


سلامممممممممم خاله جون.سلامممممممممممممم دوستم کیان کوچولو.مرسی خاله.ممنون.راستی دوستم من ADDETکردم توام پیش من بیا.بوسسسسس
مامان سارا
11 آذر 91 12:35
به به می بینم که اسم بابای بندر انگشتی هم آقا مجید
برام خیلی جالبه : قالب وبلاگ کیان من و کیان شما یکیه ، اسمشون هم یکیه و جالب تر اسم باباهاشون هم یکیه .
اااااااااای جونم اینهمه تفاهم که منو مامان سیما داریم


به به به.....خاله سارا پس دیگه خیلی خیلی هم خودت و هم کیان جونو دوست دارم.تازه یه چیز دیگه ام اینه که اسم خاله ی بزرگ کیان من ساراست.حالا دیگه ما دو تا خاله سارا هم داریم.هورااااااااااااااا
مامان مهبد كوچولو
11 آذر 91 13:00
سلام بندر انگشتي . اين چند روز اينقدر درگير بودم كه حتي فرصت نكردم بيام اينجا و به خونه ي جديد خاطراتتون سري بزنم . بندر انگشتي يعني تو چه شكلي ميشي ؟؟؟؟


سلام خاله مهدیه ی مهربون.خسته نباشی.خاله جون بابام که میگه شبیه عمو بهزادم میشم اخه تا حالا یه عالمه خوابمو دیده.اما مامان سیما دوست داره که اول سالم و سر حال باشم بعدشم مثل بابا مجید باشم.
مامان سویل
12 آذر 91 8:15
اترین بلا داری اشتباه اقایه مجری رو در میاری؟؟؟؟؟الان میام می خورمت. بدو که اومدم....................