کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

کیان گل خندون مامان و باباش

تابستان و روزهای محبوس در خانه.........

1392/4/31 10:27
نویسنده : مامان سیما
285 بازدید
اشتراک گذاری

ماه من سلام

می خوام یکم از اوضاع واحوال این روزامون از گرمای هوا و آلودگی گرفته تا تبلیغات  کانال جم و .........

واست تعریف کنم.

گل پسرم به قول مامان بزرگم امسال تابستون دلمون پوسید از بس در و دیوار خونه رو به جای طبیعت و

سرسبزی دیدیم.آخه جریان از این قراره که روزای گرم تابستون امسال به جز گرمای طاقت فرساش به

آلودگی بسیار زیاد و ریز گرد وهزارتا چیز دیگه ام مزین شده و اینها همش با هم منجر به محبوس شدن     

ما توی خونه شده و چاره ای هم واسش نداریم.....

از همه بیشتردلم واسه تو و کوچولوهای نازی مثل تو میسوزه که به جای تفریح و گشت و گذار همدمتون 

تلویزیون و اسباب بازیهاتون شده و از همه ی چیزایی که توی تابستون حق مسلمتون بود محروم شدین..

متاسفم اما چاره ای نیست و باید تحمل کرد و به آینده ای با هوای پاک امیدوار بود.

از قدیم گفتن آدم با امید زنده است پس به امید اون روز.......................................

چند وقتی میشه که روزای شنبه ساعت 6 عصر طرفدارهای هوای پاک دست به اعتراض خاموش میزنن 

 و دور میدون اصلی شهر میان و از مسِِؤلین می خوان که به داد مردم شهرمون برسن و بابا مجیدم بقول

خودش به خاطر  آینده تو تو این اعتراض شرکت کرده.امیدوارم که کسی صداشونو بشنوه و کاری بکنه..

و اما اندر احوالات شما و این روزا:

جون مامان تو عاشق میان پرده های شبکه جم و من وتو شدی و در هر حالتی حتی وقتی خوابی با

صداش بلند میشی و خیره به تلویزیون میمونی تا تموم بشه.چند روزی میشه که از خجالت کیبورد لب تاب

مامانی هم به خوبی در میایی و چنان تو سرش میکوبی که کیف میکنی.

از کسایی که با شدت و باصدای جیغ جیغی هم باهات بحرفن میترسی و قیامت به پا میکنی.

دیگه به صورت نشسته توی صندلی ماشینت میمونی و هیچ رقمه حاضر به خوابیدن نیستی.

از این شعر لالایی هم اصلا خوشت نمیاد و اگر باهاش بخوابی حتما توی خواب گریه میکنی. اولش فکر

میکردم همش یه تصادفه اما بعدا ایمان آوردم که واقعا از غم تو آهنگ و ریتمش خوشت نمی آد.

این لالایی رو واست مینویسم تا بعدها بخونیشو بدونی که چه روح لطیفی داشتی(یه اعترافم بکنم که من

عاشق این لالایی ام و وقتی مطمءن شدم که تو دوستش نداری کلی غصه خوردم)

 

لالالالا گل ریحون دوتا فال و دو تا فنجون

توی فنجون تولیلی تو خط فال من مجنون

لالالالا گل خشخاش چه نازی داره تو چشماش

پر از نقاشیه خوابت توتنها فکر اونا باش

لالالالا گل پونه گل خوش رنگ بابونه

دیگه هیچکی تو این دنیا سر قولش نمی مونه

لالالالا شبه دیره ببین ماه و داره میره

هزار تا قصه هم گفتم چرا خوابت نمیگیره

لالالالا گل لاله نبینم رویاهات کاله

فرشته مثل تو پاکه فقط فرقش دوتا باله

لالالالا گل رعنامیخواد بارون بیاد اینجا

کی گفته تو ازم دوری؟؟ببین نزدیکتم حالا

لالالالا گل مریم نشینه تو چشات شبنم

یه عمره من همش هردم واسه تو آرزو کردم

لالالالا گل پونه کلاغ آخر رسید خونه

یکی پیدا میشه اخر سر قول هاش که میمونه

لالالالا گل زردم چراغارو خاموش کردم

بخواب که مثل پروانه خودم دور تو میگردم

 

♥♥ دوستت دارم ♥♥

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مرمر(مامی کسرا)
31 تیر 92 19:47
سلام به این گل پسر خوشگل و مامان جونش....امیدوارم همیشه صحیح و سالم باشه این شازده کوچولو...


ممنون از لطف بیکرانتون
مرمر(مامی کسرا)
31 تیر 92 19:48
راستی یه سر به وب ما هم بزنید خوشحال میشیم... اگه امکانش هست یه رای کوچولو هم به کسرا کوچولوی منم بدید...مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی............................. کد 495 رو به 20008080200 اس کنید لطفا........
مامان مهبد كوچولو
1 مرداد 92 8:37
سلام به آقا كيان و مامان مهربونش . اينروزها درگيري هاي هممون ختم ميشه به محبوس بودن در خانه ....
به اميد يه هواي تازه تر و يه روز تابستوني قشنگ تر روزهامون رو شب ميكنيم .
آقا كيان شما هم درست مثل مهبد به ميان پرده ي شبكه من و تو علاقه داري حالا شما كوچولوها چرا جذب ميشيد خدا داند !!! عزيززززم هميشه سالم و پر انرژي باشي