کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

کیان گل خندون مامان و باباش

پناه من کیست؟؟؟؟

1391/9/18 12:20
نویسنده : مامان سیما
655 بازدید
اشتراک گذاری

                     (((( پناه من کیست..؟؟؟)))

 

 

                   من زاده شدم به عشق مادر

             پرورده شدم به عشق مادر

                    در دامن او شدم چنین نور

             پیوسته شدم به عشق مادر

             بوی تن او بهار هر فصل

             بشکفته شدم به عشق مادر

             آموخت مرا صبور باشم

             دل بسته شدم به عشق مادر

             هر ملک به زیر پای مادر

             گل دسته شدم به عشق مادر

             چون داد مرا ز شیره جان

             لب بسته شدم به عشق مادر

             در ساحل قلب بی کرانش

            وابسته شدم به عشق مادر...............

 

 

                                                                                 مامان مهربونم عاشقانه دوستت دارم.

                                                                                                    ...سیما...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)