کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

کیان گل خندون مامان و باباش

شمارش معکوس..........

1391/9/20 9:46
نویسنده : مامان سیما
349 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم سلام.صبحت بخیر نازنینم.خوبی مامان!!!!!!!!!

امروز دوشنبه 20.9.1391

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییاسترساسترساسترسخیلی خیلی استرس دارم.اخه فقط 10روز دیگه مونده تا بیاییییییییییزبانمژه

خدای مهربون شکرت که دارم مادر میشم.شکرت واسه همه ی مهربونیات.واسه همه ی کسایی که مثل یه کوه پشتم وایسادن و حمایتم میکننو بیشتر از همه شکرت به خاطر داشتن مهربونترین و بی الایش ترین مرد دنیا(بابامجید)که با کارها و دلسوزیاش دوران بارداری و واسم شیرین ترین دوران زندگیم کرد...

که با تمام مشغله های فکری و کاریش واسه ارامش من و کیان کوچولو از چیزی دریغ نکرد.

خدای مهربون ممنون..................

دردونه ی مامان و بابا عاشقتممممممممممممممممقلب ماچ ماچ ماچ قلب بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان روشا
20 آذر 91 10:05
وای مبارکه ان شاالله به سلامتی فارغ میشی و فرشته ات رو بغلت می گیری
عکس هاشو بذار ببینیم

به وبلاگ دخترم هم سر بزنید در مورد مطالب آموزشی هم نظر بدید.


سلام دوست من
مرسی.ایشالا خاله جون.جشم عکسم میزارم.
نظرم میدم.
بازم پیش ما بیا دوست خوبم.
نقطه
21 آذر 91 17:30
امیدوارم که نی نی خوشگلتون صحیح و سالم به دنیا بیاد و قدمش مبارک باشه.


از لطفتون ممنون.خدا رو شکر کیان بسلامت به دنیا اومد.
بازم به ما سر بزنین.
مامان مهبد كوچولو
22 آذر 91 8:43
آقا كيان 1.2.3.4.5.6.7.8 بوووووووووووووم ...... ايشالله كه صحيح و سالم به دنيا بياي .
مامان مهبد كوچولو
25 آذر 91 8:34
آقا كيان تولدت مبارك مي بينم كه نزاشتي ماماني كامل بشمره و به 7 كه رسيد به دنيا اومدي . عزيزم قدم هات به اين دنيا مبارك . اميدوارم كه زود زود بزرگ شي و مرد شي زير سايه ي پدر و مادرت . واقعاً كه گفته ي دختر عموت درست بود شما بند انگشتي بودي . فندق كوچولو با اجازت يكي از عكساتو ميزاريم تو وبلاگ گل پسر ..... خيلي ناز و ملوسي عزيزم .


سلام خاله مهدیه جون.
مرسی خاله.ایشالااااااااااااااااااا
ممنون از لطفت.
مهبد جون و ببوس.....
مامان سارا
29 آذر 91 13:42
واااای امروز 29/9/91 یعنی فردا کیان به دنیا میاد ایشاا...
سیما جون الان دیگه ساعت های معکوس شروع شده ، درکت می کنم تا لحظه ای که بری تو ریکاوری این حس و استرس باهاته ولی خیلی بعدش همه چیز شیرینه .
پیشاپیش قدمش مبارک و خوش دوست عزیزم .
من منتظر عکس کیان گلم می مونم


مامان سارای عزیز سلام.
کیان کوچولو در کمال ناباوری به خاطر شرایط من خیلی زودتر از موئد به دنیا اومد.
استرس وشیرینیشو هم تجربه کردم.اما واقعا سخت بود خاله.
حتما عکس هم میزارم.
دوباره بهمون سر بزن.
بوس
مامان سارا
3 دی 91 14:53
سیما جون می دونم این روزها اصلاً فرصت هیچکاری رو نداری بجز رسیدگی به گل پسرت .
تا روزیکه بیایی آپ کنی وبلاگتو منتظریم


مرسی خاله سارای مهربونم.
در اولین فرصت میام
هما(مامان پرهام)
5 دی 91 12:17
عزیزم یعنی الن نی نیت به دنیا اومده؟؟؟؟؟؟؟
به سلامتی. ایشالاااا همیشه صحیح و سالم زیر سایه پدر و مادرش باشه. زود بیاین عکس بذارین خب
با اجازه لینکتون می کنم


بله هما جون کیان به دنیا اومد ودنیای ما رو عوض کرد.
مرسی.ممنون.چشم عکسم میزاریمممممم.
خواهش میکنم.بازم به ا سر بزنین و با پرهام جون پیش ما بیاین.