کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

کیان گل خندون مامان و باباش

کاردستی و مهد

1395/12/6 10:19
نویسنده : مامان سیما
221 بازدید
اشتراک گذاری

کیان مامان گل خوش اب و رنگم

چندروزی میشه ک غذاتو میدم میبری مهد و ناهارتو با بچه ها اونجا میخوری.راستش روزای اول حس خوبی از

انجام اینکارم نداشتم و ی حس عذاب وجدان بد...اما اینکارو ب خاطر خودت انجام دادم و الان ک نتیجه مثبتشو

میبینم نه تنها از کارم راضی هستم بلکه ب اون همه حس بد و عدم اطمینان خندم میگیره

چند وقتی میشه ک خیلی خیلی بی میل و بد غذا شدی و تنها چیزی ک میخوری ب قول خودت پلو خالیهچشمک

وقتی از مشاور واسه حل این مشکل پرسیدم فقط ی جواب داد و اون این بود ک دست از اصررر و پافشاذی بر دارم و

رهات کنم تا خودت ب خوردن تحریک بشی

واین اتفاق زمانی افتاد ک من غذاتو دادم مهد تا کنار دوستات تو تایم غذا بخوری و تو اون روز تمام غذاتو خوردی

و واسه روز بعدش گفتی برام ماکارونی مدلی درست کن بیار مهد بوسبوسبوس

از جمله تصمیمات خوب ما تو این چند وقته همین رفتن تو ب مهد و بازی با بچه های هم سن و سالته ک توی

محیط خونه و فامیل همبازی نداشتی

چهارشنبه با خودت از مهد ی پوشه از فعالیت های ماهیانه ات رو اوردی ک من و بابایی با دیدن و شنیدن

توضیحاتت عاشقشون شدیم اولین کاردستی زیبایی هم ک اوردی خونه ی پرنده نارنجی (پننده نانجی)خندونکخنده

خیلی خوشگل بود ک حتما عسشو برات میزارم

در ضمن اینکه اولین نقاشی ک از مهد اوردی خونه رو ب بابا جیدا تقدیم کردی و گفتی بابا جیداا ی هدیه برات

اوردممحبتبوسمحبت قربون پسر شیرین و مهربونم بشم..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)