کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

کیان گل خندون مامان و باباش

کیان 3 ماهه شد :)

1392/2/1 20:41
نویسنده : مامان سیما
306 بازدید
اشتراک گذاری

کیانم

عزیزم

مرد کوچولوی من

                                        هورا      3ماچ  ماهگیت مبارکماچماچ

یکی یدونه ی مامان یواش یواش داری مرد میشی.قربون اون شکل ماهت برم من امروز 4.600کیلو شدی.

مامانی از خوشحالی نمی دونم چی کار کنم.فقط میتونم بگم خدایا شکررررررررررررررررررررررررررررررررر

کیان مامان طنین خندهات توی خونه امید به زندگی رو هر لحظه توی جون و روح منو بابا مجید بیشتر

وبیشتر میکنه........

جند روزی میشه که دیگه کامل سرت و می چرخونی و من و بابایی رو با نگاه مهربونت دنبال میکنی

دیگه خندههات صدا دار شده و از همه مهمتر اینه که با خنده از خواب بلند میشی مخصوصا صبح ها

کیانم امروز 23 اسفند 1391 و درست 7روز دیگه سال جدید با یه دنیا ارزوی جدید شروع میشه.اما مهمتر

از همهی اینها تفاوت نوروز 92 با بقیه نرووزای دیگه تو اینه که خونوادهی ما برای اولین بار سه نفر رو سر

سفره ی هفت سینش داره.اره عشق کوچولوی من تو نفر سومی.الهی که همیشه سالم و سرزنده

باشی عشقممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

گل پسرم امسال به خاطر تو نمی خواستم هیچ کاری واسه خونه تکونی عید انجام بدم اما مامانی اعظم

با این تصمیمم موافق نبود وواسمون کارگر گرفت تا به اوضاع خونه سر وسامونی بده وخودشم من تو رو

تنها نذاشت.مامانی ما باید خیلی ممنونش باشیم که توی هیچ کاری تنهامون نمیزاره.پس همین جا بهش

میگیم که مامانی اعظم ممنونتیم و دوست داریم یه دنیا......................هوراهوراهورا..

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهبد كوچولو
27 اسفند 91 8:33
آقا كيان سه ماهه شدنت مبارك . ايشالله كه هميشه تندرست و شاد باشيد


مرسی خاله جون.بووووووووووس