کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

کیان گل خندون مامان و باباش

کیان بابا مجید شناخت.....

1391/12/23 23:21
نویسنده : مامان سیما
391 بازدید
اشتراک گذاری

واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خدای مهربون

کیان کوچولوی من افرین فرشته ی مامان افرینتشویقتشویقتشویقتشویق

عزیز دلم امشب وقتی بابا مجید از در اومد توی خونه به سرعت شروع به دست و پا زدن کردی و بلند بلند خندیدی.

اولش فکر کردم تصادفی این کار و کردی اما چند لحظه بعدش مامانی و با تکرار حرکاتت خجالت زده کردی.معذرت میخوام که دست کم گرفتمت.تو پهلوون منی.....تشویق.هوراهورا     تشویق

عشق کوچولوی من تو امید منی...................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مهبد كوچولو
27 اسفند 91 8:34
عزيز دلم آفرين . ماشالله پيشرفت كردي و كلي واسه خودت بلا شدي . راستي ما كه خنده نديديم فقط اخماشو واسه ما تو هم ميكنه . آقا كيان واسه خاله هم بخند
مامان سارا
18 فروردین 92 11:48
جیگری که با مجیدتو شناختی


مرسی خاله ی مهربونمممممممم.بوووووس