کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

کیان گل خندون مامان و باباش

کنارم هستی .......

1392/3/28 17:14
نویسنده : مامان سیما
253 بازدید
اشتراک گذاری

                                 کنارم هستی و اما دلم تنگ میشه هر لحظه

                         خودت می دونی عادت نیست فقط دوست داشتنه محظه

                                   کنارم هستی و بازم بهونه هامو میگیرم

                              میگم وای که چقدر سرده میام دستاتو میگیرم

                                 یوقت تنها نری جایی که از تنهایی میمیرم

                                  از اینجا تا دم در هم بری دلشوره میگیرم

                                  فقط تو فکر این عشقم تو فکر بودن با تو

                              محاله پیش من باشی برم سرگرم کاری شم

                               می دونم که یه وقتایی دلت میگیره از کارم

                           روزایی که حواسم نیست بگم خیلی دوست دارم

                                    ........................................

                  قهرمان کوچولوی خودم!!!!

                                                        عاشقانه دوستت دارم!!!!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)