کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

کیان گل خندون مامان و باباش

کلاس سنتور و.........

1392/3/31 11:28
نویسنده : مامان سیما
1,819 بازدید
اشتراک گذاری

شیر مرد کوچولوی من سلاااااااااااااااااااااااااااااام

جونم واست بگه که چند روز پیش من و شما هم همراه بابا مجید رفتیم کلاس سنتورش.توی راه یکم گریه

کردی.منم همش توی دلم خدا خدا می کردم توی کلاس آبرو داری کنی و داد و فریاد راه نندازی.اما در کمال

ناباوری شما سنگ تموم گذاشتی و اینقدر واسه تک تکشون خندیدی که دست به دست توی کلاس های

دیگه ام گشتی....معذرت می خوام که در مورد مرد شریفی مثل شما پیش داوری کردم...نیشخندنیشخند

اینم یه عکس از آموزش شما توسط استاد کامران اناری (عمو کامران)خودمون استاد سنتور بابا مجید.

 

      

گل پسرم

دیروز 30.3.1392 درست در 6ماه و7روزگی غلطیدن رو کامل یاد گرفتی و هر بار که روی زمین گذاشتمت

بدون درنگ غلط زدی و سرتو گرفتی بالا وکلی واسه خودت کیف کردی....هوراهوراهورا

کار دیگه ای که این روزا انجام میدی خوردن انگشت شست پاهات با ولع هرچه تمامه.....

این کارو اینقدر خوشمزه انجام میدی که منم دوست دارم شستتو بخورم ببینم چه مزه ایه....خندهخنده

اینم چند تا شکار لحظه ها

     

     

     

راستی کیان مامان یه سوالی دارم جریان این همه سر وصدایی که از خودت در میاری تا بلندت کنیم

و اینکه این قایله جز با خوابیدن تو تختت تموم نمیشه چیه؟؟؟؟؟؟؟

آخه بابا جان من که دیگه کم آووردم به خداچشمکچشمک.......کیانم مامانی خیلی خسته است!!!!!!!!

می دونی علت خستگی بیش از اندازم چیه؟؟اینکه ساعت خواب شبانه روزم به 5 ساعت رسیده.آخه

شما شازده کوچولوی خودم  شبها نهایتا تا ساعت 10 بیداری ودر نتیجه واسه ساعت 6 و7 صبح بیدار

میشی.اما من تازه بعد خوابیدنت باید مشغول کارهای عقب افتادم تا دیر وقت بشم.

بیا و یه مرامی واسه مامانی بذارو یکمکی بیشتر بخواب...........

دم شما گرم آقا کیان ایشالا جبران کنیممممم...

چشمکچشمکخندهخندهخنده

این ماجراها درست بعد از واکسن 6 ماهگیت شروع شد.میگما نکنه به جای واکسن هپاتیت خانه

بهداشت واست واکسن حالگیری از مامانتو تزرررررررررریق کرده..... قهقههقهقههقهقهه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

لی لی
31 خرداد 92 14:51
http://www.panitem.blogfa.com (پانی تم ) مجری طراحی جشن های کودک ، تلاش میکند تولد فرزند دلبند شما به بهترین و خاص ترین نحو ممکن با حداقل هزینه برگزار شود . خدمات ما شامل طراحی تم های تولد (فقط طراحی) و همچنین آماده سازی وسایل مورد نیاز جشن شما می باشد.(طراحی و آماده سازی) دیگر خدمات ما شامل مونتاژ عکس کودک با بهترین پس زمینه ها - ساخت کلیپ تولد - طراحی تقویم - طراحی انواع کارتهای جشن سیسمونی -شب یلدا - نوروز و ... است. همچنین امکان ارسال به کلیه نقاط ایران نیز فراهم میباشد.
مامان مهبد كوچولو
1 تیر 92 10:49
به به به آفرين نوازنده ي كوچولو .....

ميگم خاله سيما هي شما ميگفتيد عمو كامران ميدوني ما پيش خودمون چه جوري تصورش كرده بوديم يه آقاي سن دار با موهاي يه خورده بلند جوگندمي مثل درويش ها از ديدن عمو كامران يه خورده اي يكه خوردم هميشه شاد باشيد




خاله جونم چه قدر اشتباه فک کرده بودیاااااااااااا...........
ممنون

بوووووووس