کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

کیان گل خندون مامان و باباش

میترسم.مضطربم و.......

1392/4/2 0:30
نویسنده : مامان سیما
253 بازدید
اشتراک گذاری

کیانم عزیز کوچولوم..........

                                              میترسم.مضطربم

                                 اما با اینکه میترسم و سخت مضطربم

                                 باز تا آخر دنیا با تو و در کنارت میمانم

                                    میایم کنارت با گفتگویی ساده

                 و آهسته تمام رویاهایت را بیدار می کنم و زیر لب میگویم:

                         نازنینم برایت آب اورده ام تشنه نیستی؟؟!!!!

 

شیر مرد من!!!!

جونم واست بگه که امشب مامانی با یه دنیا غم و استرس و اضطراب اومده تا باهات درددل کنه.

می خوام اینو بدونی که تموم دنیای منی.......

خوب می دونم که می دونی عاشقانه دوستت دارم اما بازم واست میگم تا برای همیشه ها ملکه ی

ذهنت باشه........پس یکی یکدونه ی من دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارممممم.

پسرم

چند وقتی میشه که یکمی مریض شدم وکمابیش درگیر دکتر و درمان بودم.اما متاسفانه مشکلم با دارو

حل نشد و دکترم تشخیص داد که باید بستری بشم

و به این ترتیب مامانی سه شنبه میره بیمارستان و یکی دو روزی اونجا میمونه.

این از مرگم برام بدتره که تنهات بذارم اما چه کنم که چاره ای ندارم.....

عزیزکم مامانی و ببخش..................

قول میدم زود زود برگردم و یه مامان پر انرژی واست بشممممممم

پس توام صبوری کن.......

کیانی مامانی و ببخش که این چند وقت اینقدر در گیر خودم بودم.

وقتی به چشمهای معصوم و مهربونت نگاه میکنم از خودم شرمنده میشم

اگه مامان خوبی نبودم ببخش.این تنها چیزیه که ازت می خواممممم.

    

    

                                                        پسرم

                                                      برگ گلم

                                      غنچه ی خوش آب و خوش رنگ دلم

                                        خنده زن بر چشمهای خسته ام

                                خانه ام سبز از صدای خنده های شاد توست

                                       مادرت مست از نوازش های توست

                                         اشک های سرد خود را پاک کن

                                    گرمی قلب مرا با جان خود احساس کن

                               گوش بسپار ای عزیزم تو به لالایی حزین مادرت

                                                خوش بخواب!!!!!

                             دیده من تا سحر.فانوس گرم و روشن دنیای توست!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای سید علی
2 تیر 92 0:02
مامان مهبد كوچولو
4 تیر 92 8:23
سلام سيما جون و آقا كيان . ايشالله كه از بلا دور باشه و مشكلت هر چه سريعتر حل بشه . ميدونم كه خيلي سخته كه بخواي با وجود يه پسمل ناز مثل كيان بري بيمارستان و يكي ، 2 روز اونجا باشي . اما عزيزم واسه اينكه بتوني پر انرژي و شاداب و سرحال بقيه ي روزهاتو پابه پاي كيان باشي نياز به اين عمل كوچولو داري . اميدوارم كه همه چيز واست خوب پيش بره و كيان هم مطمئنا ً همراهيت خواهد كرد .... عزيزم كاري چيزي داشتي اگه قابل دونستي بگو . در خدمتيم ...

خاله مهدیه مهربونم.ممنون از لطف بیکرانت.شما محبتت به ما ثابت شده است.بازم مرسی.کاری که نیست اما اگه بود به روی چشم.......ممنون
nahid
5 تیر 92 18:07
سیما جون سلام خوبی خدا بد نده نگرانت شدم انشاالله زود زود پیش پسر گلت برگردی.حالتم خوب خوب بشه.


سلام خاله ناهید.ممنون.الان بهترم خدا رو شکرررررر.