کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

کیان گل خندون مامان و باباش

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ماه من 7 ماهگیت مباررررررررررررررررررررک ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

1392/4/23 1:38
نویسنده : مامان سیما
253 بازدید
اشتراک گذاری

 

           کیان مامان هفت ماهگیت مبارک.ایشالا تولد 100سالگیتو واست جشن بگیریم نازنینم.

 


 

هوراهوراهوراهورا

           کیان 7 ماهه شد

                                                                                                     ماچ   ماچ   ماچ   ماچ


فردا صبح باید ببرمت خانه بهداشت واسه چکاب ماهیانه.از تجربه های جدید این روزات واست بگم که

عاشق تلفنی و وقتی صداشو روی اسپیکر میذارم کلی ذوق میکنی و به سمتش حمله ور میشی.

عاشق آیینه قدی توی راهرو خونه ای و وقتی میبرمت جلوش از ته دل میخندی و کلی با آقا کیان تو آیینه

حرف میزنی و درددل میکنی.وقتی توی روروءکتی دیگه کف پاهاتو روی زمین میذاری و مدت زمان بیشتری

هم اون تو میمونی(عاشق توپک چرخون روی روروِِءکتی).وقتی بابایی از در میاد تو کلی صداهای عجیب  

از خودت در میاری و دستاتو میاری بالا تا بغلت بگیره.وقتی از تیر رس نگاهت دور میشم صداهایی شبیه

آمممممممممااااااا میگی(فکر کنم این یعنی مامان ).قربون اون نگاه منتظر و مظلومت برم من.

لثه هات خیلی میخارن و دایم داری لباتو بهم میمالی.نوک می می مامانو به کلی زخم کردی از بس   

لای لثه هات فشار دادی.دندونگیر اصلا دوست نداری و حتی واسه یه لحظه ام ازش استفاده نمیکنی.

علاقه ی زیادی به لوستر های خونمون مخصوصا لوستر آشپز خونه داری و وقتی روشنن چشم ازشون   

بر نمیداری.

کتاب هوشتو وقتی جلوی چشمات میگیرم اینقدر پرانرژی میشی و دست و پا میزنی که باورم نمیشه. 

این کارت در حدی واسم جالب بود که خودم اولین بار غش کرده بودم از خنده.

از صداهای بم.صداهای بلند مثل دادوبیداد.آهنگ های غمگین وحتی صدای دعای قبل از اذان به شدت

میترسی و گریه میکنی.شازده کوچولو شما این روحیه ی لطیف و از کی به ارث بردی؟؟؟؟؟چشمک چشمک

بیسکویت مادر رو هم تجربه کردی و از مزه ش هم راضی هستی.نووووووووش جونت نازنینم.

چند روزی میشه که وقتی جوراب پاهات میکنم توی یه ثانیه از نوک انگشتات میگیریشو  میکشیش و  

با کلی ذوق درش میاری در صدم ثانیه مشغول خوردنش میشی.کیان جان جورابت خوشمزه است؟؟؟

راستی کیانم این روزا یاد گرفتی پستونکتو خودت توی دهنت میذاری و من کلی با این کارت کیف میکنم

اما یه وقتاییم میشه که راه دهنتو گم میکنی و بعد یکم کلنجار رفتن با عصبانیت پرتابش میکنی.

عاشق کنترل تلویزیونی و این تنها چیزی که بابا مجید روش حساسه و واست قاطی میکنه به هر  

ترفندی شده ازت میگیرش.

از اینکه پاهاتو بهم بزنم(مثل دست زدن)خیلی لذت میبری و غش غش میخندی.یدفعه اینقدر با این کار

خندیدی که تا نیم ساعت بعدش سکسکه میکردی.مامانی و ببخش بعضی وقتا خیلی جو گیر کارات

میشم.چشمکنیشخند

عادت داری که روی پاهام بذارم و تکونت بدم تا لالا کنی.اما بعضی وقتها که خیلی خوابت میاد به محض

اینکه سرت روی بالش میره خودت با سرعت شروع به تکون دادن سرت میکنی و بیهوش میشی.

وای که مامان قربون این شیرین کاری هات بشه نازدونه ی من.

دیگه برم بخوابم آخه ساعت 2 شده و شما گل پسر صبح زود زنگ بیداری رو به صدا در میاری.

دوباره میام و از روزای خوب بودنت و شیرین کاری هات واست میگم.

ماه من 7ماهه که شبهای من و بابا مجید و روشن کردی و این یعنی نهایت خوشبختی.

صفای خونه ممنون از اینکه هستی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                 

                                    برام هیچ حسی شبیه تو نیست

                                     کنار تو درگیر آرامشم

                                  همین از تمام جهان کافیه

                              همین که کنارت نفس میکشم

                             برام هیچ حسی شبیه تو نیست

                                 تو پایان هر جستجوی منی

                                   تماشای تو عین آرامشه

                    تو زیباترین آرزوی منی                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهبد كوچولو
24 تیر 92 7:57
7 ماهگيت مبارك گل من . ايشالله كه تولد 1000 سالگيت . آفرين پسر باهوش كه براي كتاب هوشت كلي دست و پا ميزني . آفرين كه ياد گرفتي بگي آممممممممممممممممممماااااااااا . ميگم به مامان سيما بگو روحيه ي لطيفت به خاله مهديه رفته كه از صداها و آهنگ هاي غمگين خوشش نمياد




بووووووووووووووووس.ااااا پس علتشو فهمیدم.هههههههههههههههههههههههه ♥ ♥ ♥ ♥