کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

کیان گل خندون مامان و باباش

حال خوش این روزها با تو

1392/7/4 13:55
نویسنده : مامان سیما
379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام به پسر شیطون و بلای خودم

مامان فدای اون قیافه ی شیطون و مهربونت بشه.از دسته گل جدیدت برات بگم که علاقه ی

زیادی به پرتاب کردن اشیا پیدا کردی و هر چیزی رو که دم دستت باشه با جدیت هر چه تمام تر چنان

پرتاب میکنی که امیدی به سالم موندنش نیست.

اولین چیزی هم که شکوندیش کنترل tv بود که با یه شیرجه ناگهانی به سمتش از بالای کانتر آشپزخونه

نقش زمینش کردی و ترکوندیش.دومین وسیله هم موبایل بیچاره ی مامان بود که از هم پکوندیش.

دست شما درد نکنهخندهخندهخنده

چند روز پیش تو آشپزخونه مشغول شستن ظرف ها بودم که اومدی جلو و پاچه ی شلوارم و گرفتی.منم

که تو حال و هوای خودم بودم اینقدر ترسیدم که یه جیغ بنفش زدم.توام که شکه شده بودی جیغ زدی و

از گریه غش کردی.

قربون اون دل کوچیکت برم که اینقدر ترسویی

این روزا علاقه ای به اسباب بازیهات نشون نمی دی و به قول بابا مجید هر چیزی فقط به اندازه ی یکی دو

دقیقه تو رو جذب خودش میکنه

تنها چیزی رو که بی نهایت دوست داری و همیشه واسش شیرجه می زنی سیم شارژر موبایله که در

مرحله اول حمله و در مرحله ی دوم توی دهنت جا داره.

عاشق اتاق خودت هستی و از بودن در اونجا کیف دنیا رو میکنی.

دنیا با همه ی قشنگیاش فدای یه نگاه مهربونت

کوچولوی من


کیانم!!!

خوشبختی نگاه خداست!!

مطمئن باش که خداوند عاشقانه تو را دوست دارد.

چون در هر بهار برایت گل میفرستد.

و هر روز صبح آفتاب را به تو هدیه میدهد.

به یاد داشته باش که خدای عالم می تواند هر جایی باشد

اما او قلب تو را انتخاب کرده است

وتنها اوست که هر زمان بخواهی به صدایت گوش میدهد.

 

شاهزاده ی قلبم!!

چشمانت با من چه میکند.

وقتی نگاهم میکنی

چنان دلم از شیطنت نگاهت میلرزد.....!!!

که حس میکنم چه بی اندازه زیباست

فدا شدن برای چشمانی که 

تمامی دنیاست!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهبد كوچولو
6 مهر 92 10:37
مامان سيما حالا حالا اينقدر از اين خوشي ها بكني كنترل و موبايل شكوندن و پوكوندن يادت بره !!!! مثلا ً خود تلويزيون شكوندن و .... براش ميشه تفريح !!!
الان آقا مهبد از دو نصف كردن ماشين ها و اسباب بازيهاش كيف ميكنه ... يا به قول خودش گنده كاري !!!!!

وای خدای من ...........
چه پسرایی داریم ما.......
مهبد جونم این دیگه چه کاریه؟؟خیلی کیف داره عزیزم؟؟؟