کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

کیان گل خندون مامان و باباش

سیصد و چهل روزگی...

1392/8/27 9:49
نویسنده : مامان سیما
186 بازدید
اشتراک گذاری

 کیانم ناز دانه ی مادر!!

یاد تو این روزها تاثیری دوگانه بر من مادر دارد:از یک سو دلتنگی و از سوی دیگر آرامش!!

چنان نیکو و زیبایی که حتی لحظه ای ندیدنت قرار از دلم میرباید

و چنان جاودان و ابدیی که گویی همیشه با منی....

داستان بودن و نبودن است حال این روزهای من!!!

قصه ی بی پایان دیدن و ندیدن که تو با بودنت تا به ابد پیوندشان زده ای

به رنگین کمان بی رنگ عشق

به قراری مالوف در فرار از روزمره گی

و در نهایت به تک تک ثانیه های بودن پدر و مادر ی که تو معنای خوشبختی شان هستی!!

امروز تو سیصد و چهل روزه شدی

و من سیصد و چهل شب است که مادرم!!!!!

جان مادر این هم بهانه ای دیگر بود برای تلنگری بر خودم

به اینکه با تو چه بی نیاز و آرامم.

آرزوی بی پایانم!!!

بودنت برایم تجسم هزاران حس خوب است.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)