کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

کیان گل خندون مامان و باباش

هوررررررررررررررررررررااااااا دوتا نگین جدید دیگه!!!

1392/8/19 0:11
نویسنده : مامان سیما
194 بازدید
اشتراک گذاری

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

خدا جون شکرت.کیانم دو تا نگین دیگه ام تو راه داری!!!!

کوچولوی من!!

امروز صبح که توی تخت داشتم باهات بازی میکردم دهنت رو باز کرده بودی و بلند بلند قهقه میزدی

که یهویی نگاهم به دوتا سفیدی خوشگل و کوچولو بغل نگین های تازه دراومدت افتاد

اولش شک کردم که درست دیدم یا نه اما وقتی لمسشون کردم

از خوشحالی یه جیغ گنده زدم و تو که از کار مامان تعجب کرده بودی سعی به فرار داشتی

قربونت برم پهلوون مامان که اینقده ماهی!!!!

راستی برای اولین بار لبو خوردی و از مزش هم بسیار خوشت اومد.

چند روز پیش به خاطر یه سرماخوردگی جزیی بردمت پیش دکترت و تو توی

10ماه و 23روزگیت

قدت:70cm

و وزنت:9.500g

خدا رو شکر همه چیز خوبه

گل پسرم اینروزا که بخاطر اومدن عمو محمد سرمون خیلی شلوغ بود کلی واسه خودت

فرمانروایی کردی و همش از این بغل به اون بغل میرفتی.

دیشب تولد مامانی بود و یه مهمونی خودمونی خونه ی مامانی اعظم گرفتیم

جای همه ی کسایی که نبودن خالی.

کلی خوش گذشت و واسه ی من که یادگاری جالبی از سالروز تولدم شد.

گر چه که آخر مهمونی تو یکمی خسته شده بودی و داد و بیداد راه انداختی.

امیدوارم تا هرچه زودتر زبون باز کنی تا بتونم خیلی زود خواسته ات رو براورده کنم

تا کلافه و عصبانی نشی.......

اینم کیک تولد مامانی

تو بهترین کادووووووووی دنیایی

بهترینم

دوست دارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررمم!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)