کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

کیان گل خندون مامان و باباش

اولین مامان گفتنت!!!!

1392/8/28 0:04
نویسنده : مامان سیما
202 بازدید
اشتراک گذاری

خواب را به چشم هایت دعوت میکنم

بخواب دلبر شیرین زبانم

چشم هایت چه دلبرانه به میهمانی خوابی ناز دعوت شده اند.

کودکم

ناز کنار ناز تو چه هیچ و بی معناست!!

دست هایت بوی روزهای عاشقیم را میدهد.

چشم هایت تمام فصل های عاشقی ماست!!

تو عشقی؟؟؟

یا عشق توست؟؟؟؟

میخواهم خدا را ببوسم که تو را در من خلاصه کرد.

حالا دیگر می دانم.

عشق یعنی تو

و خوشبختی یعنی

وقتی یه پسر کوچولوی مهربون درست توی 11 ماه و 5 روزگیش وقتی

چشماش غرق خوابن و تو آغوش مادرش داره به یه خواب آروم فرو میره

سرش و تو سینه ات فشار بده و بگه:

مامان!!

و من چه خوشبختم که این لحظه رو با چشمام دیدم و

با تمام وجودم لمسش کردم.

الانم که دارم بهش فکر میکنم دلم غینج میره از شیرینی اون لحظه ای که صدات تو گوشم طنین انداخت:

 

ماااااامان

 

کیانم.ناز دونه ی مامان!!!

این اولین باریه که این طوری صدام کردی

ازت ممنونم.

 

28.8.1392

ساعت12شب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)