کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

کیان گل خندون مامان و باباش

یخچال و کابینت....

1392/9/14 16:30
نویسنده : مامان سیما
203 بازدید
اشتراک گذاری

    جانم از این قند عسل که نفس مامان و باباشه

گل پسرم شاهکاره جدیدت کشف یخچال و کابینت های خونه است

که خیلی ام ازشون راضی هستی و با تلاش و علاقه ی فراوون میری سراغشون و دنبال

یه چیزی میگردی که نمیدونم چیه؟؟؟؟؟سوالنیشخند

امیدوارم زودتر پیداش کنی تا هم خیال خودت راحت بشه هم ما....نیشخندنیشخندنیشخند

پنجشنبه گذشته بردمت آتلیه واسه ی عکسای تولدت اما متاسفانه تب کردی و خیلی نتونستن

عکسای خوبی ازت بگیرن.اما امروز حتما میریم اونجا

امیدوارم که همکاریت بیشتر باشه.تا یه عکس عالی ازت بگیرن.

کارتهای دعوت تولدت آماده شدن وقتی دیدمشون کلی کیف کردم.

راستی کیانم!!

حواست هست؟؟

دیگه چیزی نمونده ها!!!

همش 9روزه دیگه تو یکساله میشی.

هوراااااااااااااااااااااا

دردونه ی یکساله ی من!!

هر روزی که میگذره من مطمءن تر میشم که خدا تو رو واسه ی شیدا کردن من آفریده!!

آخ خدای مهربون

ممنون از اینکه با دادن کیان بهم معنای مطلق خوشبختی رو فهموندی!!!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان شیما
3 دی 92 1:09
عزیزززززززززم.خدا حفظش کنه.ظاهرا این آقا کیان شما فقط یه روز از پرهام من کوچیکتره.با اجازه به دوستای پرهام اضافه میکنمو لینکتون میکنم.خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
مامان سیما
پاسخ
یه سلام گرم رو تو یه فصل سرد از من و کیانم پذیرا باشین. خوشحالم که به دوستای ما اضافه شدین. حتما بهتون سر میزنیم.