کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

کیان گل خندون مامان و باباش

کیان 353 روزه ی من!!!!

1392/9/11 10:11
نویسنده : مامان سیما
166 بازدید
اشتراک گذاری

وای از این هوای بد و حال بدتر

کیان مامان با همه ی مراقبت ها و احتیات هایی که میکنم بازم مریض شدی و سرما خوردی.

بیشتر از هر چیزی بی حالی و برگردون کردن غذات من و نگران میکنه.

شنبه رفتیم پیش مهربون ترین دکتر دنیا دکتر علیمحمدی

گاهی اوقات فکر میکنم اگه دلگرمی های دکترت نبود من با وسواسی های بیش از اندازه ام

تو رو تا حالا دیوونه کرده بودم.

تو اینقدر برای دکترت نام آشنا شدی که دیگه احتیاج به هیچ توضیحی براش نیست.

هر سری که پیشش میریم خدا رو بیشتر شکر میکنم

که دکتری به این مهربونی و منطقی داری.

آقای دکتر همین جا ازتون تشکر میکنم و صمیمانه از آرامش و اطمینانی که بهم میدین ممنونم.

اینروزا بدجوری درگیر کارای تولدتم.کلی کار نیمه تموم دارم که استرس انجام دادنشون

 مزید بر تمام نگرانیهام شده.

اما همه رو به خاطرت به نحو احسنت انجام میدم.خیالت راحت جوجه کوچولوی من!

کیان مامان.شیرمرد کوچولوم!!!!1

تو امروز 353 روزه ای.

این یعنی 353 روزه که خدای مهربون برترین نعمت هاشو بر من تموم کرده.

تو بهترین نعمتی.

هم نعمت و هم رحمت!!!!!

به گفته ی دکترت وزنت 9.750

و یه دنیا عشق تو کوله بارت داری!!!!

خوش به حالت که اینقدر پاک و بی آلایشی نازنین!!!!

خوش به حالت!!!

قلبماچماچماچقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)