کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

کیان گل خندون مامان و باباش

عمر مادر خوش اومدی.........................

1391/10/12 11:23
نویسنده : مامان سیما
466 بازدید
اشتراک گذاری

کیان کوچولو.......کیان کوچولو........خدایا شکر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شکر به خاطر این همه ی مهربونیات.بزرگیت.عظمتت و بیشتر از همه شکر به خاطر کوچولویی که به من سپردیش..........

کیان کوچولوی مامان خوش اومدی............

پسر یکی یدونه ی مامان سیما تو اومدی و با اومدنت یه دنیا عشق و امید و ارزو واسه من و بابا مجید اوردی.ممنونم عشقم.ممنون از اینکه خوشبختی من و بابایی و کامل کردی گلم....

گل پسر قشنگم می دونی که خیلی زود اومدی و همه برنامه هایی و که واست داشتم و بهم زدی.مامانی اخه شما دقیقا راس ساعت 2.45دقیقه پنجشنبه مورخ 23.9.1391 توی بیمارستان قدس توسط خانم دکتر اخوندزاده به دنیا اومدی و زندگیمونو قرق شادی کردی.هوراهوراتشویقتشویقهورا

یعنی درست یک هفته زودتر از اولین تاریخ احتمالی که دکترت واسم معلوم کرده بود.اما مهم اینه که تو الان ایجایی درست همینجا توی بغل مامان سیما مشغول شیر خوردن و منو مجبور کردی که یه دستی واست بنویسم عشقمممممممزبانزباننیشخند

وقتی توی بیمارستان بهوش اومدمو چهره ی معصوم و مهربونت و دیدم و مامانی اعظم توی بغلم گذاشتت تازه باورم شد که مادر شدم و این شروع ماجراهای کیان و مامان سیما بود...........

اره پسرم تو شروع دوباره ی منی........ماچماچ

من  با تولد تو مادر شدم و این شروع زندگی مادرانه ی من و پدرانه ی مجید با حظور سرشار از شور و امید تو........................پس شازده کوچولوی ما خوش اومدی..............تشویقتشویقتشویق

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سارا
12 دی 91 12:46
وااااااااااااااااای سیما جون ، چه خوش حال شدم وقتی دیدم آپ کردی .
اااااااااااالهی ، عزیز دلم یه کیان خوشگل دیگه پا تو دنیای ما گذاشت
زندگی مادرانه ی شما و پدرانه ی بابا مجیدش مبارک باشه
زیاد از کیان برامون بنویس ، چند کیلو بود ؟ قدش چقدر بود ؟
خوب شیر می خوره ؟ زردی نداشت ؟
همه رو بگو ....
من منتظرم


سلام خاله سارای عزیزم.
مرسی بابت تبریکت عزیزم.
چشم همرو واست میزارم.
بوس
مامان مهبد كوچولو
13 دی 91 12:53
سلام آقا كيان كوچولي ناز نازي . خوبي خاله ؟ موش موشي زود بزرگ شو بيا خونمون با مهبد بازي كن . باشه خاله ؟ خوش اومدي به دنيا مامانت برداشته بردت خونه ي ماماني اعظم كه دست ما بهت نرسه خوش بگذره اونجا
مامان سارا
19 دی 91 13:04
سلام دوستم ، یه آقا ببر تو مسابقه نی نی و پالتو شرکت کرده دوست داشتی برو به وبلاگ: http://ninimod.niniweblog.com و بهش رای بدید