کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

کیان گل خندون مامان و باباش

اولین فرنی کیان کوچولو

1392/2/2 9:38
نویسنده : مامان سیما
269 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک نازنینم می خوام یه اعترافی واست بکنم.سه جهار روز پیش یعنی درست 29 فروردین ماه برای

اولین بار تصمیم گرفتم توی 4 ماه و 7 روزگیت واست فرنی درست کنم و این کار وکردم.بعد کلی تحقیق از

جاهای مختلف فهمیدم که باید با یه قاشق مربا خوری سر خالی آرد برنج و نصف ق م شکر و30سی

سی  شیر این کار و شروع کنم.و به این ترتیب من اولین فرنی شما رو درستش کردم.اولش که نوک

قاشق و توی دهنت گذاشتم با تعجب نگام کردی تعجبتعجبو فرنی روی زبونت جا خوش کرد.

خیلی خنده دار شده بودیخندهاحتمالا داشتی با خودت میگفتی این دیگه چیه که مامانی داره به خوردت

میده.اما وقتی قاشق دوم رو خوردی از مزش خوشت اومد و کاملا راحت قرتش دادی.همش دست وپا

میزذی و دنبال بقیش میگشتی اما مامانی با عرض معذرت بقیه ای در کار نبود.

نمی دونم کار درستی کردم یا اینکه یکم زود بودمتفکرآخ.اما خاله شادی میگفت که اونم واسه تیوا

کوچولو از همین موقع ها فرنی دادن و شروع کرده.اما بین خودمون بمونه مامانی داره دنبال شریک جرم

میگرده.نیشخندابروچشمابله

خیلی خوشحال شدم که مزه ش رو دوست داشتی اما تا مطمئن نشم که زود نبوده دیگه بهت نمیدم.

جگرگوشه ی کوچولوم ایشالا که کار اشتباهی نکرده باشم..........می دونم که میدونی عاشقانه دوست دارم ودوست دارم که زودتر جون بگیری و بزرگ بشی.قلبقلبقلبقلبماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان یاشار
2 اردیبهشت 92 0:10
هزار ماشالا خدا حفظش کنه کیان جون رو. ممنون که بهمون سر زدین. منم لینکتون کردم


ممنون خاله جون.بوووس.
مامان مهبد كوچولو
2 اردیبهشت 92 8:34
از دست تو مامان سيما .