کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

کیان گل خندون مامان و باباش

خونه...

1392/4/10 0:11
نویسنده : مامان سیما
273 بازدید
اشتراک گذاری

                                   خونه آخرین پناه واسه دل خستگی ام

                                    خونه آخرین امید واسه دلبستگی ام

 

                         ..... زندگی وزن نگاهی است که در خاطر ما میماند.....

                                     زندگی خاطره ی آمدن و رفتن ماست

                                    وزن خوشبختی ما وزن رضایتمندی است

                                  من دلم می خواهد قدر این خاطره را دریابیم

 

 

ماه من سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!!!!!

کیان مامان ما برگشتیم خونه خودمون.....هوراهوراهورا

آخ جون خونمون .........خونه ی خود خود خودمون .....کلبه ی عشقمون.......

خدا رو شکر که دوباره سه تایمون تو خونمون کنار هم جمع شدیم.خدای مهربونم ممنون از اینکه این

دنیا رو با مجید و کیان برام بهشت برین کردی!!!!!!!ممنون.....

هنوز یکمی بی حالم اما با وجود شماها من بهترین وضعیت ممکن و دارم....

                       

                                               امیدهای من خیلی دوستون دارممممممممم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الی مامی آراد
10 تیر 92 8:54
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رايتون نياز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون