کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

کیان گل خندون مامان و باباش

اولین گندکاری مامان سیما...

1392/8/9 8:57
نویسنده : مامان سیما
258 بازدید
اشتراک گذاری

شاهزاده ی من!!

یه سلام گنده به اندازه ی گندکاری که برات انجام دادم به تو که بهترین هدیه خدایی!!!

کیانم.خاله ی بزرگ من رفته بود حج تمتع و زیارت خانه خدا

و من هم بعد بازگشت از تهران تازه مشغول سر و سامان دادن به کارهام بودم و آماده کردن لباسهای      

هر سه تاییمون.

جلوی موهات بلند شده بود و نا مرتب بهمین خاطر تصمیم گرفتم وقتی توی خواب هستی

یکمکی چتری هاتو مرتب کنم

اما درست وقتی سردی تیغه ی قیچی رو روی صورتت حس کردی سرت رو تند تند تکون دادی

ومنم کنترل قیچی رو از دست دادم و موهاتو چپکی قیچی کردم

کلافهکلافهکلافه

گریهگریه

وبه این ترتیب مرتب کردن موهای شما منجر به جنگ جهانی بین من و بابا مجید شد که از وضع موهات

بسیار بسیار شاکی بود.

تعجبتعجبتعجب

قهرقهرقهرقهرقهر

نمی خواستم اینجوری بشه اما اتفاق افتاد.امیدوارم که موهات هر چه زودتر بلند بشه و از

این وضع خنده دار نجات پیدا کنی.

زبانزبان

مامان و ببخش.

ابرو

 

خیلی خیلی دوست دارم زشتکی من!!!!!


اینم یه عکس از موهات به سفارش خاله مهدیه که در

تاریخ 9.8.1392 به این پست اضافه شد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مهبد كوچولو
8 آبان 92 13:04
دست مامان سيما درد نكنه .... ميخواسته پسرمون رو شيك كنه به جاش .... مامان سيما خسته نباشي يه عكس يادگاري هم از دسترنجتون مرحمت ميكردين اينجا ميزاشتي خب !




چشمممممممممم

در اولین فرصت این کارو میکنم.


پیش آمده پیش اومد دیگه.......
مامان مهبد كوچولو
11 آبان 92 10:16
عزيززززززززززززززززززززم چه موهات با مزه شده ؟؟!! مامان سيما مرسي كه به سفارشمون گوش دادي كيان يه نوبت هم واسه من ميگيري از مامانت